ای فلک
 
ارغوان زیبا............ هرچه بخوای
عشق گل زیبا عمومی واجتماعی و...
 
 
یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:, :: 20:6 ::  نويسنده : سید

اي فلك تاكي بايد خاري و ذلّت بكشم؟؟؟؟؟

اي فلك تاكي بايد ازدل رفاقت بكشم؟؟؟؟؟؟

 

اي فلك تاكي بايد  هيچي نگم حرف نزنم؟؟

اي فلك تاكي بايد  ازدل خجالت بكشم؟؟؟؟؟

 

ميدوني  خيلي غريبم  من يه عمره بينصيبم

سهم من حيله و نيرنگ تونده ديگه فريبــم

 

پاي غم سوختم وساختم همه چي داشتم وباختم

ديگه بي خيال من شومن ديگه تورو شناختم

 

اي فلك كنج دلم غـــــــم و غصه خونه كرد

فكـربي عشق زنده موندن دلم وديوونه كرد

 

اي فلك گوش ميكني اين تپش قلب منـــه

كه داره آروم آروم از غم تو جون مي كنــه

 

آرزوم توسينه مرده دل من غصه هاخورده

طفلي اين دل چي كشيده لحظه اي شادي نديده

 

اي خــــــدا تومهربوني خالق چرخ زموني

تو كه دردم وميدوني ميدونم كه  تو ميتوني

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عمومی واجتماعی و... و آدرس chenar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 118
بازدید ماه : 200
بازدید کل : 51780
تعداد مطالب : 73
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



دریافت کد جملات شریعتی

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
ابزار پرش به بالا
فال روزانه